Първоначално публикувано от undy
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm
Collapse
X
-
Никой не е казал че газовите развалят колата, просто са неподходящи понякога (примерно турбо бензин с малко доработки).Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеНикой не е казал че газовите развалят колата, просто са неподходящи понякога (примерно турбо бензин с малко доработки).
Питам от любопитство не се заяждам.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Пред мен Румен(РУБИГСЕРВИЗ) директно е казвал, че не харесва газифициране независимо дали LPG или метан, защото скапват двигателите.Не го каза на мен, а на друг негов клиент който го попита "Знам че не харесваш газифицирани, ама не знам защо?"
Само предполагам че и при двата вида газ горенето е при по високи температури и сплавта на двигателя не е предвидена за такова термично натоварване.
Имаше статия за такъв проблем при новоразработван бифюъл бензин/газ или метан двигател на Опел- имаше статия преди 3-4 месеца на който му се търси да търси.При постоянна скорост от 140 кмч температурата достигала критични ниваLast edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 13:36.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеНяма шанс да избера атмосферка, ако имам избор.
Директен респонс получаваш и от новите бензинови мотори.
Дай атмосферка с по-плавно разгръщане на мощността от това например, щом ти харесва:
Хайде няма нужда да чакам миксера да се развърта, за да започне да се случва нещо, някога във времето.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеОбщо взето това е обобщението :
Бензин/газ атмосферка - евтино и не върви (каквито и доработки да направиш, никога няма да тръгне истински
Сравни спарка със който и да е турбодизел от същата година и сходен обем.
98г. (каквато е моята кола) можеш да избираш между 1.9жтд 105 коня или 1.9тди 90/110 коня. Повече ли вървят от спарка?
Леко с тея изказвания, щото 2.4жтд комби 159 е със същото време 0-100 като 156 2.0 седан - 8.6 секунди.
Comment
-
Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщениеМоже ли повече инфо?
Отделно проблеми с фаровете, халогените за мъгла и други такива дребни и дразнещи неща.
Това е всичко. Не е от най-вещите та да се е интересувал от нещо в дълбочина, та не е кой знае каква информацията. Но е факт, че колата е сервизирана редовно, не е тормозена, човека си вози семейството просто.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеПред мен Румен(РУБИГСЕРВИЗ) директно е казвал, че не харесва газифициране независимо дали LPG или метан, защото скапват двигателите.Не го каза на мен, а на друг негов клиент който го попита "Знам че не харесваш газифицирани, ама не знам защо?"
Само предполагам че и при двата вида газ горенето е при по високи температури и сплавта на двигателя не е предвидена за такова термично натоварване.
Имаше статия преди два месеца за такъв проблем при новоразработван бифюъл брньин/газ или метан двигател на Опел- имаше статия преди 3-4 месеца на който му се търси да търси.
А пък за средния ми експлоатационен пробег на мотор (около 150К) икономията на разходи за гориво възлиза на около 7К пари/на мотор. А това означава, че вместо подмяна на "скапания от газта мотор" бих могъл да сменя цялото возило.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщениеПред мен Румен(РУБИГСЕРВИЗ) директно е казвал, че не харесва газифициране независимо дали LPG или метан, защото скапват двигателите.Не го каза на мен, а на друг негов клиент който го попита "Знам че не харесваш газифицирани, ама не знам защо?"
Само предполагам че и при двата вида газ горенето е при по високи температури и сплавта на двигателя не е предвидена за такова термично натоварване.
Имаше статия преди два месеца за такъв проблем при новораьрсботеан двигател на определено Опел бифюъл,- имаше статия преди 3-4 месеца на който му се търси да търси.
Нормален двигател няма проблеми с газта.
Дори на колегата Хондата която според някои нестава за газ в момента е на над 500000 като 160000 поне са минати на газ а двигателя си е ок.
Рубигаз я знае дори колата..
Според мен се бъркат нещата, защото тук газ се слага за икономия, като това е един вид занемаряване на цялото возило, да пали там някак и да се движи на газ, а на бензин че става зле какво му пука на ганю...
Ако возилото се обгрижва няма никакво значение с какво се движи!sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от marin_mv Покажи съобщениеНе просто съм чувал имам опитИ доста съм чел
Проблема не е в обслужването е си е чисто конструктивен и инжинерен, и то най вече във второ поколение TFSI, решава се с доста скъп ремонт - около 7000лв. И няма бройки при които не се налага - рано или късно се прави.Отделно температурите които развива водят до прекомерно износване точно заради интересните инжинерни решения. Виж mobile.de и си задай въпроса, защо А4 TFSI 2008-2009 с повече екстри от 159 Ti същата година, е по-евтино от "чупливата раздрънкана " Алфа и то в Германия, където си харесват произведенията
Например - веднага мога да ти докарам А4 TFSI, 2009 на реални 120 000км, със сервизна история, кожен салон, панорамен покрив, автоматик, два чифта оригинални алуминиеви джанти с добри летни и зимни гуми - цена тук 5500 Евро. Е, собтвеника каза, че напоследък му гори по литър масло на 1000км, ама ти като му сменяш маслото на 10 000км, няма да е така
Иначе комплект оригинални бутала от еуратек (в шкода се слага същия мотор) са 400лв. Веригата е под 200лв. Как ще я докараш тая сметка до 7000 не знам.
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеНямаш проблеми, ще мина баланс на колелата утре в обедната почивка, че нещо не ми харесват от както ги мих (май съм свалил някоя тежест с водоструйката) и вечерта ще дойда да изкарам някой лев.
Ако има трафик по околовръстното или милиционери, ще идем на магистралата.
Comment
-
Каква е целта на тая тема, че нещо се обърках аз!?
Кое гориво е по-добро или чия кола е по-бърза на драг или писта!?
Ако питам приятелката коя кола/гориво е по-добра тя ще каже/посочи.... "червената (или зелената, спрямо настроението и в момента)".....
Та и тука си пишем някакви такива...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеАз имам турбо бензин с малко доработки, защо е неподходяща газта!?
Питам от любопитство не се заяждам.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment