Известие

Collapse
No announcement yet.

dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    На колегата ми TFSI-я е на 60к(купи я нова 2015) и вече е за ремонт, установили са си го в сервиза при смяна на маслото. Той каза, че такъв дарак не е карал никога. Негови думи.
    Връща я и ще си взима Волво втора ръка.
    Може ли повече инфо?


    Comment


    • Незнам защо с лека ръка броите газовите системи като нещо което задължително разваля колата!?!?
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Никой не е казал че газовите развалят колата, просто са неподходящи понякога (примерно турбо бензин с малко доработки).
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • Няма никакъв проблем при газифицирането на турбинатори. Проблемът е при моторите с директна инжекция. Без значение дали са турбинирани или не.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Никой не е казал че газовите развалят колата, просто са неподходящи понякога (примерно турбо бензин с малко доработки).
            Аз имам турбо бензин с малко доработки, защо е неподходяща газта!?
            Питам от любопитство не се заяждам.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Пред мен Румен(РУБИГСЕРВИЗ) директно е казвал, че не харесва газифициране независимо дали LPG или метан, защото скапват двигателите.Не го каза на мен, а на друг негов клиент който го попита "Знам че не харесваш газифицирани, ама не знам защо?"

              Само предполагам че и при двата вида газ горенето е при по високи температури и сплавта на двигателя не е предвидена за такова термично натоварване.

              Имаше статия за такъв проблем при новоразработван бифюъл бензин/газ или метан двигател на Опел- имаше статия преди 3-4 месеца на който му се търси да търси.При постоянна скорост от 140 кмч температурата достигала критични нива
              Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 13:36.
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

              Comment


              • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                Няма шанс да избера атмосферка, ако имам избор.
                Директен респонс получаваш и от новите бензинови мотори.
                Дай атмосферка с по-плавно разгръщане на мощността от това например, щом ти харесва:

                Хайде няма нужда да чакам миксера да се развърта, за да започне да се случва нещо, някога във времето.
                Говорим за коли до 10хил лева, които можем да си позволим - ти сам го каза. Съвсем излизаш от темата отново...
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Общо взето това е обобщението :
                  Бензин/газ атмосферка - евтино и не върви (каквито и доработки да направиш, никога няма да тръгне истински
                  И по кои критерии не върви?
                  Сравни спарка със който и да е турбодизел от същата година и сходен обем.

                  98г. (каквато е моята кола) можеш да избираш между 1.9жтд 105 коня или 1.9тди 90/110 коня. Повече ли вървят от спарка?

                  Леко с тея изказвания, щото 2.4жтд комби 159 е със същото време 0-100 като 156 2.0 седан - 8.6 секунди.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                    Може ли повече инфо?
                    Мотора е 1.8 турбо в Шкода Октавия. Има теч на масло от блока, както след някаква проверка са констатирали, че мотора и похапва масълце. Той казва, че я карал да и доливат вече два пъти за една година.
                    Отделно проблеми с фаровете, халогените за мъгла и други такива дребни и дразнещи неща.
                    Това е всичко. Не е от най-вещите та да се е интересувал от нещо в дълбочина, та не е кой знае каква информацията. Но е факт, че колата е сервизирана редовно, не е тормозена, човека си вози семейството просто.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                      Пред мен Румен(РУБИГСЕРВИЗ) директно е казвал, че не харесва газифициране независимо дали LPG или метан, защото скапват двигателите.Не го каза на мен, а на друг негов клиент който го попита "Знам че не харесваш газифицирани, ама не знам защо?"

                      Само предполагам че и при двата вида газ горенето е при по високи температури и сплавта на двигателя не е предвидена за такова термично натоварване.

                      Имаше статия преди два месеца за такъв проблем при новоразработван бифюъл брньин/газ или метан двигател на Опел- имаше статия преди 3-4 месеца на който му се търси да търси.
                      За 30 г. и 5 различни мотора, нито един не ми се е скапал от газта.
                      А пък за средния ми експлоатационен пробег на мотор (около 150К) икономията на разходи за гориво възлиза на около 7К пари/на мотор. А това означава, че вместо подмяна на "скапания от газта мотор" бих могъл да сменя цялото возило.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                        Пред мен Румен(РУБИГСЕРВИЗ) директно е казвал, че не харесва газифициране независимо дали LPG или метан, защото скапват двигателите.Не го каза на мен, а на друг негов клиент който го попита "Знам че не харесваш газифицирани, ама не знам защо?"

                        Само предполагам че и при двата вида газ горенето е при по високи температури и сплавта на двигателя не е предвидена за такова термично натоварване.

                        Имаше статия преди два месеца за такъв проблем при новораьрсботеан двигател на определено Опел бифюъл,- имаше статия преди 3-4 месеца на който му се търси да търси.
                        Такситата как навъртат по 1000000 на метан!?
                        Нормален двигател няма проблеми с газта.
                        Дори на колегата Хондата която според някои нестава за газ в момента е на над 500000 като 160000 поне са минати на газ а двигателя си е ок.
                        Рубигаз я знае дори колата..


                        Според мен се бъркат нещата, защото тук газ се слага за икономия, като това е един вид занемаряване на цялото возило, да пали там някак и да се движи на газ, а на бензин че става зле какво му пука на ганю...
                        Ако возилото се обгрижва няма никакво значение с какво се движи!
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от marin_mv Покажи съобщение
                          Не просто съм чувал имам опит И доста съм чел Проблема не е в обслужването е си е чисто конструктивен и инжинерен, и то най вече във второ поколение TFSI, решава се с доста скъп ремонт - около 7000лв. И няма бройки при които не се налага - рано или късно се прави.Отделно температурите които развива водят до прекомерно износване точно заради интересните инжинерни решения. Виж mobile.de и си задай въпроса, защо А4 TFSI 2008-2009 с повече екстри от 159 Ti същата година, е по-евтино от "чупливата раздрънкана " Алфа и то в Германия, където си харесват произведенията Например - веднага мога да ти докарам А4 TFSI, 2009 на реални 120 000км, със сервизна история, кожен салон, панорамен покрив, автоматик, два чифта оригинални алуминиеви джанти с добри летни и зимни гуми - цена тук 5500 Евро. Е, собтвеника каза, че напоследък му гори по литър масло на 1000км, ама ти като му сменяш маслото на 10 000км, няма да е така
                          E и аз съм чувал и чел това-онова. Имам познат с такъв двигател. Неговата е на 240 000км и казва че повече от литър на 10 000км не долива. Но през цялата история на колата е сменяно през 10к.

                          Иначе комплект оригинални бутала от еуратек (в шкода се слага същия мотор) са 400лв. Веригата е под 200лв. Как ще я докараш тая сметка до 7000 не знам.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            Нямаш проблеми, ще мина баланс на колелата утре в обедната почивка, че нещо не ми харесват от както ги мих (май съм свалил някоя тежест с водоструйката) и вечерта ще дойда да изкарам някой лев.

                            Ако има трафик по околовръстното или милиционери, ще идем на магистралата.
                            Няма лъжа, няма измама
                            Attached Files
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • Каква е целта на тая тема, че нещо се обърках аз!?
                              Кое гориво е по-добро или чия кола е по-бърза на драг или писта!?
                              Ако питам приятелката коя кола/гориво е по-добра тя ще каже/посочи.... "червената (или зелената, спрямо настроението и в момента)".....

                              Та и тука си пишем някакви такива...
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Аз имам турбо бензин с малко доработки, защо е неподходяща газта!?
                                Питам от любопитство не се заяждам.
                                Аз лично не съм виждал някой да слага газово на турбо бензинова кола направена за каране. Подходящ е за да стигнеш от точка А до точка Б и толкова. Вярно е че повечето газови имат сейфти режим и след определени обороти автоматично прехвърлят на бензин, но това пак са що годе обикновенни автомобили основно за придвижване.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X